Wprowadzenie
Sztuka pisania w biznesie często jest lekceważona. Nie poświęca się jej wystarczająco dużo uwagi. Dlaczego? No cóż, najczęściej dlatego, że większość z nas jest przekonana, że pisze świetnie lub przynajmniej wystarczająco dobrze. Kto zatem pisze te wszystkie nudne e‑maile, artykuły i broszury?
Umiejętność poprawnego i efektywnego pisania ma kluczowe znaczenie dla naszego życia zawodowego i osobistego. Złe pisanie przypomina noszenie skarpet do sandałów. Nie chodzi tylko o estetykę, ale o nasz wizerunek. Jeśli chcesz zwracać uwagę na to, co masz do powiedzenia, musisz zadbać o jakość swoich komunikatów. Słowo pisane ma moc, ale trzeba wiedzieć, jak z niej skorzystać.
Zapraszam cię na szkolenie poświęcone sztuce pisania w biznesie. Wspólnie odkrywać będziemy zasady efektywnej komunikacji, nauczymy się, jak pisać e‑maile, których nie da się zignorować, i na czym polega skuteczny copywriting, także w mediach społecznościowych. Będę cię również zachęcał do tego, abyś pisanie potraktował jako element rozwoju osobistego.
Ja nazywam się Dawid Zaraziński i zapraszam do zapoznania się z modułem „O sztuce pisania w biznesie”!
Każdy z pracowników i menedżerów musi stale budować swoją markę i wartość na rynku czy w swojej firmie. Uczestnictwo w kursach oferowanych przez ICAN Business Advisor daje nie tylko konkretną wiedzę i narzędzia, ale też cenny dyplom potwierdzony marką ICAN Institute.
Zawartość modułu
Moduł „O sztuce pisania w biznesie” zawiera pięć lekcji:
Jeśli zapoznasz się z treścią modułu, wykonasz ćwiczenia i rozwiążesz testy, otrzymasz dyplom ukończenia szkolenia. Informację na ten temat możesz umieścić w swoim CV i w serwisach takich jak LinkedIn czy GoldenLine.
Kryteria ukończenia modułu
Aby zaliczyć moduł „O sztuce pisania w biznesie” i otrzymać certyfikat, musisz spełnić dwa kryteria:
Przeczytać co najmniej 80% stron,
Uzyskać co najmniej 80% punktów w teście końcowym.
