Wprowadzenie
Na współczesnych, wysoko konkurencyjnych rynkach, wygrywa ten, kto się wyróżnia. Wyróżnianie się to proces. Konkurencja nie śpi, klienci wciąż mają nowe oczekiwania, zmienia się otoczenie. Aby nadążyć za zmianami, trzeba nieustannie ewoluować – a do ewolucji niezbędni są nam ludzie. Za sukces naszej firmy czy jednostki organizacyjnej odpowiadają konkretni ludzie i to oni stanowią najważniejszy kapitał firmy. Wydaje się więc oczywiste, że rozwój pracowników jest ważny.
Co to konkretnie oznacza? Jaka jest rola szefa w rozwoju pracowników, a jaka działu zasobów ludzkich? Jak ocenić potrzeby rozwojowe podwładnych i czy warto wspierać wszystkich pracowników?
Na te i wiele innych pytań odpowiadamy w module szkoleniowym „Rozwój pracowników”. Na podstawie doświadczeń światowych ekspertów zarządzania opracowaliśmy narzędzia i wskazówki przydatne w codziennej pracy menedżera.
Dzięki nim rozwiniesz swoje praktyczne kompetencje i nauczysz się:
identyfikować potrzeby rozwojowe swoich pracowników,
oceniać ich efektywność i potencjał
zapewniać odpowiedni rodzaj wsparcia pracownikom wybitnym, sumiennym i miernym,
a także dostosowywać zadania i projekty do zdolności poszczególnych członków zespołu.
Po zakończeniu szkolenia stanie się jasne, jak wdrożyć program rozwojowy czy przeprowadzić rozmowę rozwojową.
Zapraszam do udziału w szkoleniu!
Beata Korczak‑Nowak – ekspertka w dziedzinie rozwoju pracowników, transformacji kulturowej i komunikacji. Absolwentka zarządzania przedsiębiorstwami na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz psychologii ogólnej w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej. Swoje doświadczenia zawodowe zdobywała pracując dla takich międzynarodowych organizacji jak Philips Lighting Poland, General Electric oraz Amazon International. Przez ponad 7 lat pracowała jako Dyrektor Departamentu Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Banku BPH, należącym wówczas do grupy General Electric, realizując szereg projektów związanych z transformacją kulturową banku, zmianami strukturalnymi oraz programami rozwojowymi skierowanymi do pracowników.
Następnie przeniosła się do Wiednia, gdzie pracując dla Amazon International koordynowała działania HR na poziomie Europy, dla obszaru bezpośredniej obsługi klienta.
Obecnie pełni rolę People & Culture Director w ICAN Institute, odpowiadając na potrzeby biznesowe organizacji i bieżące uwarunkowania rynku w kontekście kompleksowej strategii HR, employer brandingu oraz kultury organizacyjnej.
Każdy z pracowników i menedżerów musi stale się rozwijać, aby konsekwentnie budować markę osobistą i podnosić wartość rynkową swojej firmy. ICAN Business Advisor pomaga osiągnąć zawodowy i osobisty sukces dzięki systematycznemu rozwojowi praktycznych kompetencji, dostępowi do najnowszej, eksperckiej wiedzy, praktycznym narzędziom, a także dzięki prestiżowemu certyfikatowi ICAN Institute wydawanemu po ukończeniu modułu szkoleniowego, który wzbogaci Twoje CV.
Kompetencje
Moduł szkoleniowy „Rozwój pracowników” pomoże Ci rozwinąć praktyczne kompetencje. Nauczysz się:
identyfikować potrzeby rozwojowe swoich pracowników,
oceniać efektywność i potencjał swoich pracowników,
zapewniać odpowiedni rodzaj wsparcia pracownikom wybitnym, sumiennym i miernym,
dostosowywać zadania i projekty do zdolności poszczególnych członków zespołu,
przeprowadzać rozmowy rozwojowe.
Po ukończeniu modułu stworzysz swój indywidualny plan wdrożenia zdobytych kompetencji, korzystając z narzędzia NOW I CAN! Plan wdrożenia kompetencji
Kryteria ukończenia modułu
Aby zaliczyć moduł „Rozwój pracowników” i otrzymać certyfikat, musisz spełnić dwa kryteria:
Przeczytać co najmniej 80% stron.
Uzyskać co najmniej 80% punktów w teście końcowym.
