Wprowadzenie
Podstawowym zadaniem menedżera jest osiąganie wyników poprzez ludzi. Ale ludzie nie zawsze zachowują się tak, jakbyśmy tego od nich oczekiwali. Jak przekazać tę informację pracownikowi, aby go nie urazić, a równocześnie na tyle jasno i konkretnie, aby zmotywować go do zmiany? Informacja zwrotna to nie krytyka, ale nie jest to też hasło typu „dobra robota”.
Jak więc efektywnie udzielać informacji zwrotnej? Jak ją konstruktywnie przyjąć? Jakich błędów unikać? Na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź w module szkoleniowym „Informacja zwrotna”.
Dzięki praktycznym wskazówkom i konkretnym przykładom popartym wiedzą ekspercką, nauczysz się skutecznie przekazywać informacje zwrotne i dostosowywać je do odbiorcy. Dowiesz się, jakiego rodzaju feedback jest wartościowy i jak prosić o feedback w celu poprawy efektów własnej pracy. Nauczysz się też, jak stworzyć środowisko pracy, które promuje wykorzystanie konstruktywnej informacji zwrotnej i zachęca ludzi do rozwoju.
Zapraszam do udziału w szkoleniu.
dr Maria Mycielska – ekspertka w obszarze diagnozy i zarządzania kulturą organizacyjną.
Socjolog, doktor nauk ekonomicznych, absolwentka uniwersytetów w Polsce i Wielkiej Brytanii. Od niemal 20 lat specjalizuje się obszarze kultury organizacyjnej i przywództwa. Korzysta z własnego doświadczeniem menedżerskiego w międzynarodowych korporacjach Xerox i Coca‑Cola w Polsce i w Wielkiej Brytanii.
Autorka szeregu publikacji, w tym pracy naukowej dotyczącej wpływu przywództwa na klimat organizacyjny oraz dwóch podręczników akademickich. Autorka najnowszej książki „Praktyczny podręcznik zarządzania kulturą firmy. Doświadczenia firm w Polsce”, która łączy teorię z praktyką w polskim kontekście.
Prowadziła projekty rozwojowe w 16 krajach na świecie, w tym w Indiach, Tajlandii i Chinach. Konsultant, ekspert i wykładowca ICAN Institute. Od wielu lat pracuje z organizacjami w obszarze zarzadzania kapitałem ludzkim. Posiada wiele międzynarodowych certyfikatów oraz akredytacji (m.in. International Coaching Community, Londyn).
Pracowała dla wielu uznanych firm, np. Deloitte, E&Y, Crédit Agricole, Reiffeisen Polbank, Estée Lauder Companies, ING, Żywiec, Abbott, Exxon Mobil, Shell, Orbis, Fujitsu, Philips, Colgate‑Palmolive, Dell Computers, SAS Institute, Volvo Auto Polska, Lotte Wedel, UNIQA, Citi Bank Handlowy i wiele innych.
Każdy z pracowników i menedżerów musi stale się rozwijać, aby konsekwentnie budować markę osobistą i podnosić wartość rynkową swojej firmy. ICAN Business Advisor pomaga osiągnąć zawodowy i osobisty sukces dzięki systematycznemu rozwojowi praktycznych kompetencji, dostępowi do najnowszej, eksperckiej wiedzy, praktycznym narzędziom, a także dzięki prestiżowemu certyfikatowi ICAN Institute wydawanemu po ukończeniu modułu szkoleniowego, który wzbogaci Twoje CV.
Kompetencje
Moduł szkoleniowy „Informacja zwrotna” pomoże Ci rozwinąć praktyczne kompetencje. Nauczysz się:
dostosowywać informację zwrotną do odbiorcy,
skutecznie przekazywać informację zwrotną,
prosić o informację zwrotną w celu poprawy efektów swojej pracy,
dostrzegać, jakiego rodzaju informacje zwrotne są wartościowe,
tworzyć środowisko pracy, które promuje wykorzystanie konstruktywnej informacji zwrotnej.
Po ukończeniu modułu stworzysz swój indywidualny plan wdrożenia zdobytych kompetencji, korzystając z narzędzia NOW I CAN! Plan wdrożenia kompetencji
Kryteria ukończenia modułu
Aby zaliczyć moduł „Informacja zwrotna” i otrzymać certyfikat, musisz spełnić dwa kryteria:
Przeczytać co najmniej 80% stron.
Uzyskać co najmniej 80% punktów w teście końcowym.
