Wprowadzenie
Wiele osób pytanych o to, kim są, poda swój zawód. Odpowie: „lekarz”, „księgowy”, „przedsiębiorca” czy „architekt”. W końcu kariera zawodowa to ważny element naszego życia. Nie chodzi jednak tylko o to, ile zarabiamy, ale też – jak się z tym czujemy.
Z karierą wiąże się rozwój. Często w ramach jednej organizacji, ale zdarza się, że sytuacja wymaga od nas wyjścia z obecnej firmy. Niestety nigdy nie mamy stuprocentowej pewności, czy zmiany wyjdą nam na dobre, ale decydujemy się na nie, bo czujemy, że nadszedł na to czas... albo – no właśnie, dlaczego to robimy? Jak podejmować właściwe decyzje i rozważnie kierować swoją karierą?
Między innymi na te i inne pytania odpowiemy w kursie „Rozwój kariery”. Wyjaśnimy, czym jest marka osobista i jak nią zarządzać. Przedstawimy również konkretne, sprawdzone narzędzia i dostępne technologie, które zwiększają szanse w rozwoju zawodowym.
Zapraszam do udziału w szkoleniu.
Piotr Stohnij – ekspert w zakresie nowego marketingu i zmian pokoleniowych w biznesie.
Prowadzi badania, doradza, szkoli oraz zarządza działaniami firm swoich klientów w zakresie nowego marketingu i zmian pokoleniowych w biznesie.
Zrealizował wiele projektów strategicznych dla organizacji z kilkunastu branż, w tym dla tak wymagających jak spożywcza, środków ochrony indywidualnej, zdrowia, wydawnicza czy budowlana. Spędził również kilka tysięcy godzin, prowadząc warsztaty dla menedżerów najwyższego szczebla. Pełnił funkcję redaktora internetowej odsłony „Harvard Business Review Polska” oraz prezesa stowarzyszenia HR Generation Next.
Przez kilka lat prowadził także własną agencję obsługującą firmy w obszarze mediów społecznościowych. Napisał też „Koniec alfabetu”, pierwszą polską książkę poświęconą zmianie pokoleniowej w biznesie. Od ponad dekady współpracuje z ICAN Institute.
Każdy z pracowników i menedżerów musi stale się rozwijać, aby konsekwentnie budować markę osobistą i podnosić wartość rynkową swojej firmy. ICAN Business Advisor pomaga osiągnąć zawodowy i osobisty sukces dzięki systematycznemu rozwojowi praktycznych kompetencji, dostępowi do najnowszej, eksperckiej wiedzy, praktycznym narzędziom, a także dzięki prestiżowemu certyfikatowi ICAN Institute wydawanemu po ukończeniu modułu szkoleniowego, który wzbogaci Twoje CV.
Kompetencje
Moduł szkoleniowy „Zarządzanie karierą” pomoże Ci rozwinąć praktyczne kompetencje. Nauczysz się:
projektować własną ścieżkę kariery,
planować rozwój zawodowy w obecnym miejscu pracy,
planować zmianę pracy i skutecznie tę zmianę przeprowadzić,
budować profesjonalną markę osobistą,
identyfikować i rozwijać umiejętności, jakie będą potrzebne na rynku pracy w przyszłości.
Po ukończeniu modułu stworzysz swój indywidualny plan wdrożenia zdobytych kompetencji, korzystając z narzędzia NOW I CAN! Plan wdrożenia kompetencji
Kryteria ukończenia modułu
Aby zaliczyć moduł „Zarzadzanie karierą” i otrzymać certyfikat, musisz spełnić dwa kryteria:
Przeczytać co najmniej 80 % stron.
Uzyskać co najmniej 80 % punktów w teście końcowym.
