Wprowadzenie
„Stawiamy na innowacje” – deklaruje wiele firm. Ale co z tego wynika? Niestety niewiele firm jest w stanie zarobić na innowacji. Większość z nas uważa, że wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań wymaga przede wszystkim kreatywności. To prawda, ale nie cała.
Dlaczego tak wiele przedsiębiorstw nie potrafi wykorzystać potencjału innowacji? Ponieważ nie postrzegają jej jako przewidywalnego procesu. Celem tego procesu nie jest wcale generowanie olbrzymiej liczby pomysłów, ale wymyślanie i rozwój tych, które przyniosą firmie zyski. Tymczasem wiele organizacji ulega modzie – zwiększa swój wysiłek w zakresie innowacji i, niestety, traci na tym.
Jak uniknąć kluczowych błędów i wybrać właściwą innowację, która poprawi konkurencyjność naszej firmy? W jaki sposób zarządzać procesem: od powstania nowej idei do jej wdrożenia? Jakie działania podjąć, aby zaangażować w ten proces pracowników, klientów, dostawców i partnerów? I wreszcie, co robić, aby innowacja przynosiła przewidywalne rezultaty?
Na te i inne ważne pytania odpowiadamy w module szkoleniowym „Wdrażanie innowacji”, który pomoże Ci rozwinąć praktyczne kompetencje. Nauczysz się jak:
jak dostrzegać możliwości sprzyjające innowacji,
jak dostosować innowację do potrzeb rozwojowych firmy,
jak budować koalicje wsparcia projektów innowacyjnych,
jak przezwyciężać trudności na drodze do wdrożenia innowacji,
a także jak eksperymentować i wyciągać wnioski z sukcesów i porażek.
Zapraszam do udziału w szkoleniu.
Mariusz Kostera – ekspert w dziedzinie marketingu, zarządzania i komunikacji. Pełnił wiele funkcji wysokiego szczebla zarówno w międzynarodowych korporacjach (Citigroup, HSBC, GE), jak i firmach należących do Private Equity oraz Venture Capital. W latach 2011–2017 Wiceprezes Zarządu Banku BPH, należącego do Grupy GE Capital International, gdzie stworzył pionierską akcję „Zwykły Bohater” organizowaną wspólnie z TVN i Onet, która po raz pierwszy na taką skalę wypromowała społeczne zaangażowanie biznesu. Jako Chief Commercial Officer, współtworzył Equabank, pierwszy na rynku czeskim model banku cyfrowego, nabyty później przez Reiffeissen Bank International. Pracując w Londynie organizował prace w obszarze marketingu dla fintechu Demica, jednego z największych niezależnych dostawców kapitału obrotowego na świecie. Jest współautorem wielu zwycięskich kampanii marketingowych oraz projektów wprowadzających nowe marki na rynek. W ostatnich latach specjalizuje się w zarządzaniu firmami potrzebującymi redefinicji modelu biznesowego i przyspieszenia procesów wzrostu. Pasjonat edukacji przywódczej, certyfikowany trener z zakresu przywództwa w Citigroup oraz współorganizator Leadership Summits w GE Capital International. Uczestniczył w programie rozwojowym w Jack Welch Leadership Center, General Electric Company. Angażował się w prace GE Women’s Network oraz był wolontariuszem w programie mentoringowym Vital Voices.
Każdy z pracowników i menedżerów musi stale się rozwijać, aby konsekwentnie budować markę osobistą i podnosić wartość rynkową swojej firmy. ICAN Business Advisor pomaga osiągnąć zawodowy i osobisty sukces dzięki systematycznemu rozwojowi praktycznych kompetencji, dostępowi do najnowszej, eksperckiej wiedzy, praktycznym narzędziom, a także dzięki prestiżowemu certyfikatowi ICAN Institute wydawanemu po ukończeniu modułu szkoleniowego, który wzbogaci Twoje CV.
Kompetencje
Moduł szkoleniowy „Wdrażanie innowacji” pomoże Ci rozwinąć praktyczne kompetencje. Nauczysz się:
dostrzegać możliwości sprzyjające innowacji,
dostosować innowację do potrzeb rozwojowych firmy,
budować koalicje wsparcia projektów innowacyjnych,
przezwyciężać trudności na drodze do wdrożenia innowacji,
eksperymentować i wyciągać wnioski z sukcesów i porażek.
Po ukończeniu modułu stworzysz swój indywidualny plan wdrożenia zdobytych kompetencji, korzystając z narzędzia NOW I CAN! Plan wdrożenia kompetencji
Kryteria ukończenia modułu
Aby zaliczyć moduł „Wdrażanie innowacji” i otrzymać certyfikat, musisz spełnić dwa kryteria:
Przeczytać co najmniej 80% stron.
Uzyskać co najmniej 80% punktów w teście końcowym.
