Wprowadzenie
Komunikacja odgrywa kluczową rolę w każdym aspekcie naszego życia – również w biznesie. To nie tylko zdolność mówienia i słuchania, ale również umiejętność rozpoznawania sytuacji i interpretowania sygnałów pozawerbalnych. Błędy i nieporozumienia mogą prowadzić do frustracji i problemów, z kolei efektywna komunikacja przyczynia się do wzrostu satysfakcji z pracy, sprawniejszego działania zespołów i zwiększenia innowacyjności. Aby osiągać swoje cele osobiste i biznesowe, musisz umieć skutecznie się komunikować.
W tym module poznasz podstawy efektywnej komunikacji. Dowiesz się:
jak aktywnie słuchać i formułować pytania w taki sposób, aby uzyskać oczekiwane informacje,
jak skutecznie przyjmować i przekazywać informację zwrotną,
jak skutecznie przekonywać i inspirować innych,
a także jak występować publicznie i wygłaszać efektywne prezentacje.
Zapraszam do udziału w szkoleniu.
Paula Wąsowska – ekspert w obszarze nowych technologii, perswazji i komunikacji biznesowej
Jest doświadczonym wykładowcą, trenerem, mówcą publicznym, moderatorem oraz uczestnikiem dyskusji panelowych, konsultantem i ekspertem do spraw innowacji i strategii konkurencyjnej a także osobą prowadzącą konferencje, kongresy oraz warsztaty, zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Polsce, Europie Centralnej, rynkach wschodzących oraz Dolinie Krzemowej w Kalifornii.
Od początku kariery zawodowej, którą rozpoczęła w pierwszej połowie lat 90‑ych, związana z branżą technologii internetowych. W Cisco Systems, z którym do 2014 roku była związana przez ponad 13 lat, pełniła funkcję dyrektora ds. rozwoju rynku Europy Środkowo‑Wschodniej w ramach grupy doradczej Internet Business Solutions Group (IBSG). Wcześniej była, między innymi, współzałożycielką Internet Technologies Polska. Projektowała i implementowała model e‑business oraz planowała strategię marketingu i sprzedaży dla Dell Computer Poland, współtworzyła strategię marketingową i komunikacyjną w firmie Nokia. Posiada tytuł Doctor of Business Administration (DBA) uzyskany w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk. Jest absolwentką Canadian Executive MBA University of Montreal, Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Lingwistyki Stosowanej, Uniwersytetu Kalifornijskiego w Los Angeles (UCLA), Protocol School of Washington oraz Akademii Strategicznego Przywództwa ICAN Institute. Członek rad nadzorczych firm i instytucji pozarządowych, wiceprezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce.
Każdy z pracowników i menedżerów musi stale się rozwijać, aby konsekwentnie budować markę osobistą i podnosić wartość rynkową swojej firmy. ICAN Business Advisor pomaga osiągnąć zawodowy i osobisty sukces dzięki systematycznemu rozwojowi praktycznych kompetencji, dostępowi do najnowszej, eksperckiej wiedzy, praktycznym narzędziom, a także dzięki prestiżowemu certyfikatowi ICAN Institute wydawanemu po ukończeniu modułu szkoleniowego, który wzbogaci Twoje CV.
Kompetencje
Moduł szkoleniowy „O komunikacji w biznesie” pomoże Ci rozwinąć praktyczne kompetencje. Nauczysz się:
aktywnie słuchać i formułować pytania w taki sposób, aby uzyskać oczekiwane informacje,
skutecznie przyjmować i przekazywać informację zwrotną,
skutecznie przekonywać innych,
inspirować innych,
występować publicznie i wygłaszać efektywne prezentacje.
Po ukończeniu modułu stworzysz swój indywidualny plan wdrożenia zdobytych kompetencji, korzystając z narzędzia NOW I CAN! Plan wdrożenia kompetencji
Kryteria ukończenia modułu
Aby zaliczyć moduł „O komunikacji w biznesie” i otrzymać certyfikat, musisz spełnić dwa kryteria:
Przeczytać co najmniej 80% stron.
Uzyskać co najmniej 80% punktów w teście końcowym.
