Wprowadzenie
„Jak sprawić, aby pracownik robił to, czego się od niego oczekuje?”. To pytanie towarzyszy każdemu menedżerowi – początkującemu i doświadczonemu. „Jak motywować? Czym jest motywacja?”. W wielu firmach systemy motywacyjne są niezwykle rozbudowane i skomplikowane. Ale czy przynoszą zakładane rezultaty?
Czy możliwe jest zmniejszenie wydatków na motywację, a jednocześnie zwiększenie zadowolenia podwładnych i poprawienie ich osiągnięć? Chociaż dla wielu to zaskakujące – to tak – jest to możliwe. Co więcej, zwiększenie poziomu wynagrodzenia może prowadzić do pogorszenia wydajności.
Dlaczego tak jest? Według psychologów menedżerowie powinni odwoływać się do wewnętrznych motywów, potrzeb i pragnień ludzi. Co to jednak konkretnie znaczy? Czy stać nas na to i czy mamy na to czas?
Szkolenie „Motywowanie pracowników” zostało opracowane z wykorzystaniem najlepszych sprawdzonych i wiarygodnych wyników badań i praktyk światowych organizacji. W tym kursie odnajdziesz nie tylko odpowiedzi na pytania dotyczące skutecznego inspirowania pracowników. Otrzymasz również praktyczne wskazówki i rady do wykorzystania w codziennej pracy.
Zapraszam do udziału w szkoleniu. Hubert Malinowski.
dr Hubert Malinowski – psycholog społeczny, trener, coach i konsultant.
Należy do najbardziej cenionych i poszukiwanych przez menedżerów trenerów i coachów EQ w Polsce. Swoją osobowością i umiejętnościami trenerskimi potrafi przykuć uwagę najbardziej wymagających menedżerów wyższego szczebla. Specjalizuje się w realizacji szkoleń i coachingów indywidualnych rozwijających kompetencje przywódcze i osobiste, w szczególności z zakresu oddziaływania na zespół, rozwijania podwładnych i inteligencji emocjonalnej EQ dla kadry wyższego i średniego szczebla.
Jako ceniony praktyk biznesowy z wieloletnim stażem, był wielokrotnie zapraszany do współtworzenia narzędzi i programów szkoleniowych rozwijających kompetencje przywódcze, zespołowe i osobiste konieczne menedżerom w zmieniającej się rzeczywistości. Uwagę poświęca zwłaszcza przywództwu, budowaniu u ludzi zaangażowania, inteligencji emocjonalnej i stylom poznawczym w kierowaniu, negocjacjach, sprzedaży oraz komunikacji w organizacjach.
Z sukcesem wspierał klientów z takich firm, jak: Bakoma, Cersanit, Deloitte, Diageo, Douglas, EY, Geers, HP, Henkel, IKEA, Kompania Piwowarska, Leroy Merlin, Mars, Microsoft, Nestle, Polpharma Biologics, Royal Canin, Teva, Toyota.
Każdy z pracowników i menedżerów musi stale się rozwijać, aby konsekwentnie budować markę osobistą i podnosić wartość rynkową swojej firmy. ICAN Business Advisor pomaga osiągnąć zawodowy i osobisty sukces dzięki systematycznemu rozwojowi praktycznych kompetencji, dostępowi do najnowszej, eksperckiej wiedzy, praktycznym narzędziom, a także dzięki prestiżowemu certyfikatowi ICAN Institute wydawanemu po ukończeniu modułu szkoleniowego, który wzbogaci Twoje CV.
Kompetencje
Moduł szkoleniowy „Motywowanie pracowników” pomoże Ci rozwinąć praktyczne kompetencje. Nauczysz się:
identyfikować źródła motywacji pracowników,
zwiększać zaangażowanie pracowników, korzystając z narzędzi motywacji wewnętrznej,
kształtować motywujące środowisko pracy,
skutecznie motywować różne grupy pracowników,
unikać najczęstszych błędów w motywowaniu.
Po ukończeniu modułu stworzysz swój indywidualny plan wdrożenia zdobytych kompetencji w życie, korzystając z narzędzia NOW I CAN! Plan wdrożenia kompetencji
Kryteria ukończenia modułu
Aby zaliczyć moduł „Motywowanie pracowników” i otrzymać certyfikat, musisz spełnić dwa kryteria:
Przeczytać co najmniej 80% stron.
Uzyskać co najmniej 80% punktów w teście końcowym.
