Wprowadzenie
„Jak sprawić, aby pracownik robił to, czego się od niego oczekuje?”. To pytanie towarzyszy każdemu menedżerowi – początkującemu i doświadczonemu. „Jak motywować? Czym jest motywacja?”. W wielu firmach systemy motywacyjne są niezwykle rozbudowane i skomplikowane. Ale czy przynoszą zakładane rezultaty?
Czy możliwe jest zmniejszenie wydatków na motywację, a jednocześnie zwiększenie zadowolenia podwładnych i poprawienie ich osiągnięć? Chociaż dla wielu to zaskakujące – to tak – jest to możliwe. Co więcej, zwiększenie poziomu wynagrodzenia może prowadzić do pogorszenia wydajności.
Dlaczego tak jest? Według psychologów menedżerowie powinni odwoływać się do wewnętrznych motywów, potrzeb i pragnień ludzi. Co to jednak konkretnie znaczy? Czy stać nas na to i czy mamy na to czas?
Szkolenie „Motywowanie pracowników” zostało opracowane z wykorzystaniem najlepszych sprawdzonych i wiarygodnych wyników badań i praktyk światowych organizacji. W tym kursie odnajdziesz nie tylko odpowiedzi na pytania dotyczące skutecznego inspirowania pracowników. Otrzymasz również praktyczne wskazówki i rady do wykorzystania w codziennej pracy.
Zapraszam do udziału w szkoleniu. Hubert Malinowski.
dr Hubert Malinowski – psycholog społeczny, trener, coach i konsultant.
Należy do najbardziej cenionych i poszukiwanych przez menedżerów trenerów i coachów EQ w Polsce. Swoją osobowością i umiejętnościami trenerskimi potrafi przykuć uwagę najbardziej wymagających menedżerów wyższego szczebla. Specjalizuje się w realizacji szkoleń i coachingów indywidualnych rozwijających kompetencje przywódcze i osobiste, w szczególności z zakresu oddziaływania na zespół, rozwijania podwładnych i inteligencji emocjonalnej EQ dla kadry wyższego i średniego szczebla.
Jako ceniony praktyk biznesowy z wieloletnim stażem, był wielokrotnie zapraszany do współtworzenia narzędzi i programów szkoleniowych rozwijających kompetencje przywódcze, zespołowe i osobiste konieczne menedżerom w zmieniającej się rzeczywistości. Uwagę poświęca zwłaszcza przywództwu, budowaniu u ludzi zaangażowania, inteligencji emocjonalnej i stylom poznawczym w kierowaniu, negocjacjach, sprzedaży oraz komunikacji w organizacjach.
Z sukcesem wspierał klientów z takich firm, jak: Bakoma, Cersanit, Deloitte, Diageo, Douglas, EY, Geers, HP, Henkel, IKEA, Kompania Piwowarska, Leroy Merlin, Mars, Microsoft, Nestle, Polpharma Biologics, Royal Canin, Teva, Toyota.
Każdy z pracowników i menedżerów musi stale się rozwijać, aby konsekwentnie budować markę osobistą i podnosić wartość rynkową swojej firmy. ICAN Business Advisor pomaga osiągnąć zawodowy i osobisty sukces dzięki systematycznemu rozwojowi praktycznych kompetencji, dostępowi do najnowszej, eksperckiej wiedzy, praktycznym narzędziom, a także dzięki prestiżowemu certyfikatowi ICAN Institute wydawanemu po ukończeniu modułu szkoleniowego, który wzbogaci Twoje CV.
Kompetencje
Moduł szkoleniowy „Motywowanie pracowników” pomoże Ci rozwinąć praktyczne kompetencje. Nauczysz się:
identyfikować źródła motywacji różnych grup pracowników,
jasno komunikować swoją wizję, upewniając się, że pracownicy ją rozumieją,
wzbudzać zaufanie wśród swoich pracowników,
skutecznie zwiększać wydajność pracowników, nie powodując poczucia wypalenia zawodowego,
tworzyć integrujące środowisko pracy.
Po ukończeniu modułu stworzysz swój indywidualny plan wdrożenia zdobytych kompetencji w życie, korzystając z narzędzia NOW I CAN! Plan wdrożenia kompetencji
Kryteria ukończenia modułu
Aby zaliczyć moduł „Motywowanie pracowników” i otrzymać certyfikat, musisz spełnić dwa kryteria:
Przeczytać co najmniej 80% stron.
Uzyskać co najmniej 80% punktów w teście końcowym.
