Wprowadzenie
W ilu spotkaniach uczestniczyłeś(-łaś) w ciągu ostatniego miesiąca? Podejrzewam, że było ich sporo. Czy wszystkie były potrzebne? Ile z nich oceniasz jako wartościowe, a które były dla Ciebie stratą czasu? Na pewno jesteś nie tylko uczestnikiem spotkań, ale i ich organizatorem. Które z ostatnich spotkań nie przebiegły zgodnie z planem?
Czy można było poprowadzić je inaczej lub lepiej?
Właśnie tymi wyzwaniami zajmiemy się w trakcie tego szkolenia. Dowiesz się z niego, jak zaplanować spotkanie i w jaki sposób je poprowadzić, by osiągnąć założony cel. Podpowiemy Ci, jak zarządzać kalendarzem spotkań i czym kierować się przy podejmowaniu decyzji, które zaproszenie przyjąć, a które odrzucić.
Zyskasz potężną dawkę wiedzy, dzięki której Twoje spotkania będą efektywniejsze, a może nawet… krótsze i rzadsze. Gotowa? Gotowy? W takim razie zapraszam do udziału w szkoleniu.
Dr Maria Mycielska – ekspertka w obszarze diagnozy i zarządzania kulturą organizacyjną.
Socjolog, doktor nauk ekonomicznych, absolwentka uniwersytetów w Polsce i Wielkiej Brytanii. Od niemal 20 lat specjalizuje się obszarze kultury organizacyjnej i przywództwa. Korzysta z własnego doświadczeniem menedżerskiego w międzynarodowych korporacjach Xerox i Coca‑Cola w Polsce i w Wielkiej Brytanii.
Autorka szeregu publikacji, w tym pracy naukowej dotyczącej wpływu przywództwa na klimat organizacyjny oraz dwóch podręczników akademickich. Autorka najnowszej książki „Praktyczny podręcznik zarządzania kulturą firmy. Doświadczenia firm w Polsce”, która łączy teorię z praktyką w polskim kontekście.
Prowadziła projekty rozwojowe w 16 krajach na świecie, w tym w Indiach, Tajlandii i Chinach. Konsultant, ekspert i wykładowca ICAN Institute. Od wielu lat pracuje z organizacjami w obszarze zarzadzania kapitałem ludzkim. Posiada wiele międzynarodowych certyfikatów oraz akredytacji (m.in. International Coaching Community, Londyn).
Pracowała dla wielu uznanych firm, np. Deloitte, E&Y, Crédit Agricole, Reiffeisen Polbank, Estée Lauder Companies, ING, Żywiec, Abbott, Exxon Mobil, Shell, Orbis, Fujitsu, Philips, Colgate‑Palmolive, Dell Computers, SAS Institute, Volvo Auto Polska, Lotte Wedel, UNIQA, Citi Bank Handlowy i wiele innych.
Każdy z pracowników i menedżerów musi stale się rozwijać, aby konsekwentnie budować markę osobistą i podnosić wartość rynkową swojej firmy. ICAN Business Advisor pomaga osiągnąć zawodowy i osobisty sukces dzięki systematycznemu rozwojowi praktycznych kompetencji, dostępowi do najnowszej, eksperckiej wiedzy, praktycznym narzędziom, a także dzięki prestiżowemu certyfikatowi ICAN Institute wydawanemu po ukończeniu modułu szkoleniowego, który wzbogaci Twoje CV.
Kompetencje
Moduł szkoleniowy „Zarządzanie zebraniami” pomoże Ci rozwinąć praktyczne kompetencje. Nauczysz się:
właściwie oceniać, czy zebranie będzie najskuteczniejszą formą osiągnięcia założonych celów,
odpowiednio przygotowywać się do zebrania,
przeprowadzać efektywne zebranie,
uczestniczyć w efektywnym zebraniu,
osiągać założone cele podczas spotkań stacjonarnych, mieszanych i online.
Po ukończeniu modułu stworzysz swój indywidualny plan wdrożenia zdobytych kompetencji, korzystając z narzędzia NOW I CAN! Plan Wdrożenia kompetencji
Kryteria ukończenia modułu
Aby zaliczyć moduł „Zarządzanie zebraniami” i otrzymać certyfikat, musisz spełnić dwa kryteria:
Przeczytać co najmniej 80% stron.
Uzyskać co najmniej 80% punktów w teście końcowym.
