Wprowadzenie
Dynamicznie zmieniająca się rzeczywistość stawia przed nami mnóstwo wyzwań. Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem liniowym, dyrektorem funkcjonalnym czy liderem całej organizacji, na Twoich barkach spoczywa odpowiedzialność za wdrażanie strategii firmy, utrzymanie wyników na wysokim poziomie i stałe wyprzedzanie o krok konkurencji. Fundamentem realizacji ambitnych celów biznesowych są efektywne procesy decyzyjne na wszystkich szczeblach organizacji. Jako lider jesteś współodpowiedzialny za jakość tych procesów i za ich prawidłowy przebieg. A przecież każdego dnia w Twojej firmie podejmowane są dziesiątki, setki, a może nawet tysiące decyzji, które wprawdzie różnią się rangą, ale zawsze w mniejszym bądź większym stopniu przekładają się na wyniki. Jak zatem sprostać temu wyzwaniu?
Dzięki modułowi „Doskonalenie procesów decyzyjnych” nauczysz się wdrażać właściwy system podejmowania decyzji na poziomie zespołu i organizacji. Dowiesz się, jak dostosować tryb podejmowania decyzji do kontekstu operacyjnego i strategicznego. Nauczysz się podnosić efektywność procesów decyzyjnych w firmie. A także, poszerzysz umiejętności związane z organizacją pracy zespołu decyzyjnego złożonego z różnych interesariuszy i ekspertów. Zyskasz także wiedzę na temat efektywnego wykorzystania sztucznej inteligencji i analityki danych w procesie podejmowania decyzji.
Zapraszam do udziału w szkoleniu!
Andrzej Jacaszek – wiceprezes ICAN Institute, współtwórca magazynów „MIT Sloan Management Review Polska” oraz „ICAN Management Review” – tytułów, które kształtują nowe pokolenia przywódców i kadry zarządzającej.
W latach 2004–2005 pełnił funkcję Wiceministra Finansów RP w rządzie premiera Marka Belki. Od marca 2004 roku jest wykładowcą i trenerem biznesu w ICAN Institute.
Specjalizuje się m.in. w zagadnieniach zarządzania strategicznego, procesów sprzedaży i marketingu, a także modeli przywództwa sprawdzających się w dynamicznym i złożonym otoczeniu rynkowym.
Doświadczenie biznesowe zdobywał jako top executive wielu spółek. Pracował m.in. dla: Medicover Holding BV jako dyrektor Grupy ds. Sprzedaży i Marketingu, Norwich Union jako country manager of Life & Pension Operations Poland, Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego Norwich Union SA jako prezes zarządu, TUiR Warta S.A. jako wiceprezes zarządu, Agros Holding S.A. jako dyrektor Grupy ds. Sprzedaży i Marketingu oraz dla B.P.S. Consultants Poland Sp. z o.o. jako prezes zarządu.
Otrzymał tytuły: Doctor of Business Administration w Polskiej Akademii Nauk, Master of Business Administration w Carlson School of Management University of Minnesota oraz Magistra Inżyniera Nawigatora Morskiego w Wyższej Szkole Morskiej w Gdyni.
Każdy z pracowników i menedżerów musi stale się rozwijać, aby konsekwentnie budować markę osobistą i podnosić wartość rynkową swojej firmy. ICAN Business Advisor® pomaga osiągnąć zawodowy i osobisty sukces dzięki systematycznemu rozwojowi praktycznych kompetencji, dostępowi do najnowszej, eksperckiej wiedzy, praktycznym narzędziom, a także dzięki prestiżowemu certyfikatowi ICAN Institute wydawanemu po ukończeniu modułu szkoleniowego, który wzbogaci Twoje CV.
Kompetencje
Moduł szkoleniowy „Doskonalenie procesów decyzyjnych” pomoże Ci rozwinąć praktyczne kompetencje. Nauczysz się:
wdrażać właściwy system podejmowania decyzji na poziomie zespołu i organizacji;
dostosowywać tryb podejmowania decyzji do kontekstu operacyjnego;
podnosić efektywność procesów decyzyjnych w firmie;
organizować pracę zespołu decyzyjnego złożonego z różnych interesariuszy i ekspertów;
dostrzegać możliwości zastosowania sztucznej inteligencji i analityki danych w procesach decyzyjnych.
Po ukończeniu modułu stworzysz swój indywidualny plan wdrożenia zdobytych kompetencji, korzystając z narzędzia NOW I CAN! Plan wdrożenia kompetencji.
Kryteria ukończenia modułu
Aby zaliczyć moduł „Doskonalenie procesów decyzyjnych” i otrzymać certyfikat, musisz spełnić dwa kryteria:
Przeczytać co najmniej 80% stron.
Uzyskać co najmniej 80% punktów w teście końcowym.
