Wprowadzenie
Czy masz czasem wrażenie, że Twoja praca jest pasmem niekończących się obowiązków, na które nieustannie brakuje Ci odpowiedniej ilości czasu i energii? Odczuwasz przemęczenie, boli Cię kręgosłup, a po pracy nie masz już na nic ochoty? A może zdarzają Ci się niezrozumiałe przypływy gniewu lub bezradności, które dotykają tak wiele osób pracujących pod ciągłą presją? Te wszystkie reakcje to objawy przewlekłego stresu utrzymującego się w organizmie, na które przestałeś reagować. Tymczasem brak reakcji na stres może prowadzić do poważnych konsekwencji. Rozwiązaniem jest nauczyć się rozpoznawać objawy nadchodzącego stresu i potrafić nimi zarządzać.
W module szkoleniowym „Zarządzanie stresem i emocjami” podpowiadamy, jak to robić skutecznie, z korzyścią dla siebie i otoczenia. Wyjaśniamy, jakie oznaki stresu powinny zwrócić Twoją szczególną uwagę oraz jakie są metody radzenia sobie z negatywnymi emocjami trwającymi przez dłuższy czas.
W oparciu o aktualne wyniki badań z obszaru psychologii w biznesie:
pomożemy Ci zrozumieć różnicę między stresem pozytywnym a destrukcyjnym,
wyjaśnimy mechanizmy rządzące stresem i naszymi emocjami,
pokażemy Ci praktyczne sposoby na zapobieganie efektom długotrwałego stresu, dzięki którym zadbasz o swoją równowagę emocjonalną,
a także wyjaśnimy, jaką wagę ma budowanie osobistej odporności psychicznej, a także odporności zespołu, któremu przewodzimy.
Serdecznie zapraszam na szkolenie.
Piotr Cielecki – coach, psycholog
W swojej pracy przekształca najnowsze odkrycia z dziedziny psychologii w użyteczne narzędzia biznesowe. Opierając się na maksymie: „wiedza stanie się mądrością, kiedy zrobimy z niej użytek”, przykłada ogromną uwagę do praktycznego charakteru prowadzonych warsztatów, szkoleń i sesji coachingowych. Zdaniem Piotra stosowanie narzędzia ma sens, jeśli przynosi konkretne efekty i jesteśmy w stanie zmierzyć skutki jego działania.
Pracował z setkami zespołów, z właścicielami dużych krajowych spółek i menadżerami średniego, oraz wyższego szczebla. Piotr to trener biznesu, certyfikowany coach ICC, psycholog, autor książki „Klucze do zmiany”, ekspert Harvard Business Review i Tygrysów biznesu, częsty gość programów radiowych i telewizyjnych.
Współpracuje z firmami w zakresie tworzenia efektywnych i dobrze komunikujących się zespołów, inteligencji emocjonalnej, prowadzenia perswazyjnych wystąpień publicznych i wzmacniania zaawansowanych kompetencji menadżerskich. Jest znany z olbrzymiego zaangażowania w proces szkoleniowy, a przekazywane przez niego narzędzia cechują się najwyższą skutecznością, dostarczając klientom rozwiązań w codziennych sytuacjach biznesowych. Twórca autorskich programów treningowych Klucze do Zmiany, Pogromca smoków i Self Management System.
Każdy z pracowników i menedżerów musi stale się rozwijać, aby konsekwentnie budować markę osobistą i podnosić wartość rynkową swojej firmy. ICAN Business Advisor pomaga osiągnąć zawodowy i osobisty sukces dzięki systematycznemu rozwojowi praktycznych kompetencji, dostępowi do najnowszej, eksperckiej wiedzy, praktycznym narzędziom, a także dzięki prestiżowemu certyfikatowi ICAN Institute wydawanemu po ukończeniu modułu szkoleniowego, który wzbogaci Twoje CV.
Kompetencje
Moduł szkoleniowy „Zarządzanie stresem i emocjami” pomoże Ci rozwinąć praktyczne kompetencje. Nauczysz się:
identyfikować przyczyny stresu,
odróżniać dobry stres od stresu destrukcyjnego,
skutecznie radzić sobie z destrukcyjnym stresem, korzystając z szeregu technik,
budować własną odporność na stres,
budować odporność na stres wśród zespołu pracowników.
Po ukończeniu modułu stworzysz swój indywidualny plan wdrożenia zdobytych kompetencji, korzystając z narzędzia NOW I CAN! Plan Wdrożenia kompetencji
Kryteria ukończenia modułu
Aby zaliczyć moduł „Zarządzanie stresem i emocjami” i otrzymać certyfikat, musisz spełnić dwa kryteria:
Przeczytać co najmniej 80% stron.
Uzyskać co najmniej 80% punktów w teście końcowym.
